INKOOP EN INRUIL KANTOORMEUBELEN

INKOOP EN INRUIL

Omdat wij gebruikte kantoormeubelen verkopen, kopen wij geregeld kantoormeubelen op.

Er zijn 3 manieren waarop u van kantoormeubelen af kunt:

1. De waarde van de meubelen is hoger dan onze kosten, dus u ontvangt een bedrag voor uw meubelen.

2. De waarde van de meubelen is lager dan onze kosten, dus u ontvangt een rekening voor onze werkzaamheden.

3. De waarde van de meubelen is gelijk aan onze kosten, dan ontvangt u niets, dus ook geen rekening.

* U denkt voor de gebruikte kantoormeubelen nog een (hoog) bedrag te kunnen ontvangen...

omdatu niet gedacht heeft aan het demonteren, transporteren, storten, opslaan, enz.

In onze offertes laten wij duidelijk zien, wat de waarde van de meubelen is en wat onze kosten zijn.

U weet vooraf waar je aan toe bent.

* U denkt dat de gebruikte kantoormeubelen niets meer waard zijn...

en huurt daarom een bus, gaat zelf aan de slag of schakelt een verhuizer in om de meubelen te laten afvoeren/storten. Dan maakt u dus onnodig kosten, terwijl sommige meubelen misschien nog een waarde hebben.

Los van de energie en tijd die het u kost.

Stuur ons s.v.p. een email naar info@active-work.nl met foto's van de meubelen, met de volgende informatie:

-de aantallen
-op welke etage(s) staan deze meubelen
-lift aanwezig ja/nee (en is deze lift groot genoeg voor de grootste meubelen)
-parkeren voor de deur ja/nee
-op welke termijn afvoeren (voor welke datum dienen de meubelen opgehaald te zijn)

Hoe meer informatie toegevaoegd aan uw aanvraag, hoe sneller en duidelijker wij kunnen reageren.

inkoop rond
Naamloos-4